یونی شاپ

یونی شاپ

یونی شاپ

یونی شاپ

یونی شاپ
یونی شاپ
کلمات کلیدی

پاورپوینت کشور روسیه (اسلاید معرفی کشور روسیه)

پاورپوینت اختلال شخصیت خودشیفته یا نارسیستیک

گزارش کارآموزی مکانیک (مکانیزم ساختمان موتور دیزل) .

پرسشنامه ابراز وجود (گمبریل و ریچی

1975).

پاورپوینت ترمو وود عایق صوتی

نظریه یادگیری شناختی اجتماعی بندورا و باورهای خودکارآمدی.

الودگی اب water pollution

تحلیل KA2297D.

پرسشنامه انگیزش تحصیلی دانشجویان والرند (AMS-HS 28).

چکیده متون رشته تربیت بدنی مختص شرکت در ازمون های استخدامی .

پاورپوینت زمین شناسی مهندسی ساختمان های زمین شناسی

پاورپوینت تحلیل کتابخانه دانشکده تکنولوژی براندنبرگ آلمان

دانلود پاورپوینت رفتار قاطعانه و ابراز وجود

تبلیغات انبوه و نامحدود در تلگرام

پاورپوینت شرایط و مراحل ثبت اختراع

پاورپوینت اسلاید در مورد جزیره قشم

پاورپوینت تحلیل فرودگاه دالاس واشنگتن

پاورپوینت تحلیل مدرسه Burntwood بریتانیا

پاورپوینت کتاب بررسی مسائل اجتماعی ایران (گروه مؤلفان)

فوبی اجتماعی اضطراب

اختلال اضطراب اجتماعی (فوبی اجتماعی)

کودک آزاری و ...)

(قربانیان تجاوز جنسی

پاورپوینت بررسی حسابداری صنعتی..

پروژه کارورزی روش کار و تدریس مدارس ابتدایی در ایام کرونا .

نمونه سوالات امتحانی تشریحی پایان ترم ساختمان 1 با پاسخنامه تشریحی

طراحی سایت پخش زنده با php

مبانی نظری و پیشینه تحقیق هیجان خواهی (فصل دوم).

کد متلبproposition مدلسازی کالکتور خورشیدی

طرح درس بر اساس روش تدریس حل مسئله جورج پولیا

طرح درس بر اساس روش تدریس حل مسئله جورج پولیا


مشخصات فایل
 

تعداد صفحات 4
حجم 18 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی


توضیحات کامل
 

هدف از این نوشتار طرح درس بر اساس روش تدریس حل مسأله جورج پولیا می باشد.

 

 

ارائه روش حل مسئله جورج پولیا، مهارت های تدریس مسله و مهارت های ضروری یادگیری آموزش ریاضی برای معلم و فراگیران گروه آزمایش، در مقایسه با گروه کنترل، بر کاهش اضطراب ارزیابی ریاضیدانش آموزان تأثیر داشته است.

 


روش حل مسأله جورج پولیا به عنوان روش آموزشی مورد استفاده در پژوهش حاضر از ویژگی هایی که در روش های تدریس سنتی ذکر شده در تحقیقات متفاوت است.از طریق دادن نقشه ی عمل و یا به عبارتی دستورالعملی چهار مرحله ای از تأکید بیش از اندازه بر حفظیات جلوگیری میکند و اضطراب ناشی از تأکید بیش از حد بر "تمرین و تکرار" و به کارگیری قواعد به شکل "حفظ کردن طوطی وار" را در فراگیران کاهش می دهد و این امر به تبع از اضطراب معلم ریاضی که مجری روش تدرسی است نیز می کاهد. بنابراین در پژوهش حاضر نیز فراگیران گروه کنترل که در معرض آموزش های لازم در این زمینه قرار گرفتند، میزان اضطراب معلم ریاضی کمتری را در مقایسه با گروه کنترل  هرچند به میزان اندک نشان دادند و فرضیه فرعی دوم تأیید شد. البته به دلیل اینکه قبل از ارائه ی متغر آموزشی ( راهبردهای حل مسأله) ، طبق نتایج آزمون اضطراب سنج دانش آموزان اضطراب کمی از خود نشان دادند، نتیجه ی پژوهش حاضر با تحقیقات آورده شده ( گرینوود 1984، نورود 1994، تویباز 1992، نیویستید 1998) هم خوانی ندارد.

 

 


روش حل مسأله جورج پولیا بیش از هرچیزی روشی برای ارائه ی مهارت هایی برای توانمندی در حل مسأله است، فراگیران گروه کنترل که در معرض آموزش های لازم در این زمینه قرار گرفتند،میزان اضطراب حل مسأله ی کمتری را در مقایسه با گروه کنترل نشان دادند. بنابراین نتیجه می گیریم که فرضیه فرعی اول ضمن هم خوانی با نظریه ها و تحقیقات انجام شده ،(تویباز1978، استاد بلسکی  ،1985)  ؛ ( نیو استید1998) و (لازاروس1974، اسکپ 1978، گرین وود1984، پترسون و فتما 1985) در این زمینه مورد تأیید قرار می گیرد.

 

 

 

 

 

رئوس مطالب: 
اهداف جزئی: 
هدف های رفتاری:
الف: هدف های رفتاری درحیطه ی شناختی:
ب – هدف های رفتاری در حیطه روانی – حرکتی
ج – هدف های رفتاری در حیطه عاطفی
پیش بینی رفتارهای وردی: 
ارزشیابی آغازین:
الف – آزمون رفتار ورودی:


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی