یونی شاپ

یونی شاپ

یونی شاپ

یونی شاپ

یونی شاپ
یونی شاپ
کلمات کلیدی

پاورپوینت کشور روسیه (اسلاید معرفی کشور روسیه)

پاورپوینت اختلال شخصیت خودشیفته یا نارسیستیک

گزارش کارآموزی مکانیک (مکانیزم ساختمان موتور دیزل) .

پرسشنامه ابراز وجود (گمبریل و ریچی

1975).

پاورپوینت ترمو وود عایق صوتی

نظریه یادگیری شناختی اجتماعی بندورا و باورهای خودکارآمدی.

الودگی اب water pollution

تحلیل KA2297D.

پرسشنامه انگیزش تحصیلی دانشجویان والرند (AMS-HS 28).

چکیده متون رشته تربیت بدنی مختص شرکت در ازمون های استخدامی .

پاورپوینت زمین شناسی مهندسی ساختمان های زمین شناسی

پاورپوینت تحلیل کتابخانه دانشکده تکنولوژی براندنبرگ آلمان

دانلود پاورپوینت رفتار قاطعانه و ابراز وجود

تبلیغات انبوه و نامحدود در تلگرام

پاورپوینت شرایط و مراحل ثبت اختراع

پاورپوینت اسلاید در مورد جزیره قشم

پاورپوینت تحلیل فرودگاه دالاس واشنگتن

پاورپوینت تحلیل مدرسه Burntwood بریتانیا

پاورپوینت کتاب بررسی مسائل اجتماعی ایران (گروه مؤلفان)

فوبی اجتماعی اضطراب

اختلال اضطراب اجتماعی (فوبی اجتماعی)

کودک آزاری و ...)

(قربانیان تجاوز جنسی

پاورپوینت بررسی حسابداری صنعتی..

پروژه کارورزی روش کار و تدریس مدارس ابتدایی در ایام کرونا .

نمونه سوالات امتحانی تشریحی پایان ترم ساختمان 1 با پاسخنامه تشریحی

طراحی سایت پخش زنده با php

مبانی نظری و پیشینه تحقیق هیجان خواهی (فصل دوم).

کد متلبproposition مدلسازی کالکتور خورشیدی

۸ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

پاورپوینت آموزش الگوریتم نویسی
 

فایل پاور پوینت حل عددی معادلات دیفرانسیل در متلب در 48 اسلاید آماده شده که به بررسی و معرفی انواع الگوریتم ها و همچنین کاربرد های آن ها پرداخته شده است.این فایل برای محققین و دانشجویان رشته های مهندسی وعلاقمندان به برنامه نویسی مفید خواهد بود.


مشخصات فایل
 

تعداد صفحات 48
حجم 1136 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی ppt
دسته بندی فنی و مهندسی


توضیحات کامل
 

پاورپوینت الگوریتم نویسی

 

بخشی ازمتن:

الگوریتم یا خوارزمی (نسبت: الگوریتمی، خوارزمیک) مجموعه‌ای متناهی از دستورالعمل‌ها است، که به ترتیب خاصی اجرا می‌شوند و مسئله‌ای را حل می‌کنند. به عبارت دیگر یک الگوریتم، روشی گام به گام برای حل مسئله است. شیوه محاسبه معدل در مدرسه، یکی از نمونه‌های الگوریتم است.

بشر در طول زندگی خود با مشکلات بسیاری مواجه می‌شود که ممکن است بسیاری از آن‌ها بارها تکرار شوند. برای حل کردن مشکلاتی که چندین بار با آن‌ها مواجه شده است، ثبت و دسته‌بندی راه حل‌های مشخص کمک می‌کند که بتوان سریع‌تر و مطمئن‌تر با مسائل تکراری برخورد کند. به این راه حل‌های تست‌شده و مطمئن، الگوریتم گفته می شود.

همه‌ی انسان ها – حتی کسانی که تا کنون برنامه نویسی نکرده‌اند – می‌دانندکه کامپیوترها و سیستم‌های کامپیوتری برای انجام هر کاری نیاز به برنامه (Program) دارند.

اما برنامه نویسی معمولاً با نوشتن برنامه آغاز نمی‌شود. قبل از نوشتن برنامه لازم است گام به گام، کارهایی را که باید برنامه انجام دهد تعریف شود.

 

فهرست

مقدمه

تاریخچه

تعریف الگوریتم

خصوصیات یک الگوریتم

الگوریتم

انواع الگوریتم‌ها از نظر نوع مسئله

ایجاد الگوریتم

مراحل تهیه الگوریتم

فلوچارت

مهم ترین نماد های فلوچارت

کاربرد الگوریتم‌ها

منابع

 

بررسی اجمالی

عنوان: الگوریتم نویسی

فرمت: پاورپوینت(نسخه 2003-قابل استفاده برای همه نسخه ها)

تعداد صفحات: 48 اسلاید

حجم: 1/10 مگابایت

 

عکس پیش نمایش اسلاید های پاور پوینت:


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مهر ۹۹ ، ۱۲:۱۳
احمد کاظمی
جدیدترین سلوشن تعمیراتی هواوی Huawei Honor 4C

در این پست از شماتیک گوشی هواوی آنر Huawei Honor Play 4C را برای شما عزیزان آمده کرده ایم شماتیک به نقشه های موبایلی گفته می شود که به کاربران و تعمیر کاران موبایل بسیار کمک خواهد کرد تا قطعات و نقاط گوشی را بررسی کنند تا با مشکل مواجه نشوند چرا که شماتیک ها به شکل دقیق در چند نوع فایل برای کاربران قرار داده شده است

دانلود جدیدترین سلوشن تعمیراتی هواوی Huawei Honor 4C

شماتیک هواوی آنر Huawei Honor Play 4C
شماتیک هواوی
شماتیک هواوی آنر 4C
شماتیک Huawei Honor Play 4C
شماتیک Huawei Honor 4C
نقشه Huawei Honor 4C
نقشه هواوی آنر 4C
دسته بندی الکترونیک و مخابرات
فرمت فایل pdf
حجم فایل 5132 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 44

در این پست از شماتیک گوشی هواوی آنر Huawei Honor Play 4C را برای شما عزیزان آمده کرده ایم. شماتیک به نقشه های موبایلی گفته می شود که به کاربران و تعمیر کاران موبایل بسیار کمک خواهد کرد تا قطعات و نقاط گوشی را بررسی کنند تا با مشکل مواجه نشوند چرا که شماتیک ها به شکل دقیق در چند نوع فایل برای کاربران قرار داده شده است.

دانلود جدیدترین سلوشن تعمیراتی هواوی Huawei Honor 4C

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مهر ۹۹ ، ۱۱:۰۷
احمد کاظمی
پاورپوینت آزمایش سینی قیر در 18 اسلاید کاملا قابل ویرایش به طور کامل و جامع همراه با شکل و تصاویر

در این پروژه پاورپوینت آزمایش سینی قیر در 18 اسلاید کاملا قابل ویرایش به طور کامل و جامع همراه با شکل و تصاویر طبق موارد زیر ارایه شده است 1 عنوان 2 شماره استاندارد 3 مقدمه 4 پریمکت وتک کت 5 کنترل کیفیت 6 هدف 7 وسائل مورد نیاز 8 روش انجام کار و شرح آزمایش Image result for آزمایش سینی قیر

دانلود پاورپوینت آزمایش سینی قیر در 18 اسلاید کاملا قابل ویرایش به طور کامل و جامع همراه با شکل و تصاویر

پاورپوینت آزمایش سینی قیر 
پریمکت و تک کت
کنترل کیفیت آزمایش سینی قیر
وسائل مورد نیاز آزمایش سینی قیر
روش انجام کار و شرح آزمایش سینی قیر
دسته بندی عمران
فرمت فایل pptx
حجم فایل 578 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 18

در این پروژه پاورپوینت آزمایش سینی قیر در 18 اسلاید کاملا قابل ویرایش به طور کامل و جامع همراه با شکل و تصاویر طبق موارد زیر ارایه شده است:

1- عنوان

2- شماره استاندارد

3- مقدمه

4- پریمکت وتک کت

5- کنترل کیفیت

6- هدف

7- وسائل مورد نیاز

8- روش انجام کار و شرح آزمایش

آزمایش سینی قیر

 

 

دانلود پاورپوینت آزمایش سینی قیر در 18 اسلاید کاملا قابل ویرایش به طور کامل و جامع همراه با شکل و تصاویر

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مهر ۹۹ ، ۰۹:۴۲
احمد کاظمی
چارچوب مبانی نظری و فصل دوم تحقیق مدرسه هوشمند

چارچوب مبانی نظری و فصل دوم تحقیق مدرسه هوشمند

دانلود چارچوب مبانی نظری و فصل دوم تحقیق مدرسه هوشمند

چارچوب مبانی نظری و فصل دوم تحقیق مدرسه هوشمند
مبانی نظری و فصل دوم تحقیق مدرسه هوشمند
چارچوب مبانی نظری حقیق مدرسه هوشمند
چارچوب مبانی نظری
فصل دوم تحقیق مدرسه هوشمند
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 301 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 63
مشخصات این متغیر:
منابع: دارد
پژوهش های داخلی و خارجی: دارد

 

کاربرد این مطلب: منبعی برای فصل دوم پژوهش، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی
تعداد صفحه: 63صفحه
نوع فایل:word

توضیحات از متن فایل

 

امروزه مهمترین دغدغه‌ی نظام آموزشی و پرورشی یک کشور، ایجاد بستری مناسب جهت رشد و تعالی سرمایه‌های فکری در جامعه‌ی اطلاعاتی و دانایی ‌محور می‌باشد. برای آنکه همه‌ی گروه‌های اجتماعی قادر باشند بطور مؤثّر در چنین جامعه‌ای مشارکت داشته باشند، باید یادگیری پیوسته، خلاقیت، نوآوری و نیز مشارکت فعال و سازنده‌‌ی اجتماعی را بیاموزند. تحقّق این امر مستلزم تعریف مجدد و نوینی از نقش و کارکرد مدارس به عنوان اصلی‌ترین نهادهای آموزشی در جامعه می‌باشد.

امروزه نظام آموزشی کشور به مدرسه‌ا‌ی نیاز دارد که با بهره‌گیری از فناوری‌ اطلاعات و ارتباطات (فاوا)‌، امکان یادگیری پیوسته را فراهم نموده و فرصت‌های نوینی را در اختیار افراد برای تجربه‌ی زندگی در جامعه‌ی اطلاعاتی قرار ‌دهد، به گونه‌ای که این فناوری‌ نه به عنوان ابزار، بلکه در قالب زیرساختِ توانمند‌ساز برای تعلیم و آموزش حرفه‌ای محسوب ‌‌شود.

بکارگیری گسترده‌ی فاوا در فرایند آموزش و پرورش، همزمان با تحوّل در رویکردهای آموزشی درجهان، زمینه‌‌ی شکل‌گیری مدارس هوشمند را فراهم آورده است. این مدارس از جمله نیازمندی‌های کلیدی جوامع دانش‌بنیان می‌باشند و رویکردهای توسعه‌ی مهارت‌های دانشی و کارآفرینی دانش‌آموزان را دنبال می‌نمایند. در این مدارس‌، فرایندهای یاددهی - یادگیری تقویت شده و محیط تعاملی یکپارچه برای ارتقای مهارت‌های کلیدی دانش‌آموزان با تکیه بر فعالیت‌های گروهی، در عصر دانایی محور فراهم می‌شود.

ازآنجاکه درحال حاضرمعلم محوری پایه آموزش و پرورش درکشور می‌باشد، به روزکردن مدارس، استفاده ازفناوری‌های روز، برخورداری ازخلاقیت‌های نوین درآموزش وپرورش ونیز اهمیت دادن به توانایی‌های دانش‌آموزان، لازمه این تحوّل می‌باشد.

 3-2-1 منظور از مدارس هوشمند چیست ؟ 

در سال 1984، دیوید پرکینز[1] و همکارانش در دانشگاه ها هاروارد، طرح مدارس هوشمند را به عنوان تجربه ای نوین در برنامه های آموزش و پرورش، با استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات ارائه نمودند. این طرح به تدریج در چند مدرسه اجرا گشت و بعدها تا حدودی توسعه یافت، به طوری که امروزه برخی از کشورهای توسعه یافته در امر فناوری اطلاعات، همچون مالزی، از این مدارس جهت تربیت نیروی انسانی در برنامه های توسعه خود استفاده می کنند. در تعریف این نوع مدارس گفته شده اس که مدرسه هوشمند یک مدرسه و محیط آموزشی فیزیکی است که کنترل و مدیریت آن مبتنی بر فناوری رایانه و شبکه می باشد و محتوای اکثر دروس الکترونیکی و سیستم ارزشیابی و نظارت آن نیز هوشمند است ودر فرایند آموزش به تفاوت استعداد وتوانایی دانش آموز توجه می شود . بنابراین مهمترین ویژگی ها و خصوصیات این مدارس عبارتند از :

الف) در مدارس هوشمند معلمان می توانند با استفاده از بانک های اطلاعاتی و برنامه های نرم افزاری و غیره دروس جدیدی را با توجه به نیازها و علائق دانش آموزان طراحی نمایند یا اینکه دروس موجود را تغییر داده و اصلاح نمایند بنابراین محتوای آموزشی دروس در این مدارس تا حدودی متفاوت با مدارس دیگر خواهد بود.

‌ب) دانش آموزان این مدارس، خود سرعت یادگیری خود را تعیین می نمایند. همچنین در این مدارس، ساعات یادگیری محدود به ساعت های مدرسه نیست و دانش آموزان در هر لحظه که اراده کنند کلاسهای دلخواهشان را از طریق برنامه های رایانه ای یا ارتباط از راه دور در اختیار خواهند داشت.

‌ج) نقش معلمان در این مدارس تا حدود زیادی از آموزش و ارزشیابی دانش آموزان به پیگیری آموزش شخصی آنان تغییر می یابد و در نتیجه فرصت و فراغت بیشتری برای پرداختن به برنامه های رشد و بالندگی حرفه ای خود (مطالعه، برقراری ارتباطات و تعاملات سازنده و مؤثر با مکاران، ارتقاء سطح علمی و بهبود مهارتهای تدریس و ...) خواهند یافت.

‌د) در این نوع مدارس دانش آموزان اغلب بجای کیف های مملو از کتب حجیم، با کامپیوترهای کیفی

  (lab top) در سر کلاس درس حاضر می شوند. به عبارت دیگر در این مدارس علاوه بر مواد آموزشی رایج و کتابهای درسی، انواع نرم افزارها و درس افزارهای چند رسانه ای نظیر cd و... مورد استفاده قرار می گیرد.

‌ه) ارزشیابی از دانش آموزان در مدارس هوشمند به جای اینکه در مقاطع و نوبتهای فاصله دار (در پایان هر فصل یا هر ترم و ...) صورت پذیرد، همه روزه و به طور مداوم انجام می گیرد و تعدادی از این آزمون ها هم به صورت آنلاین و از راه دور می باشند.

‌و) در این مدارس دانش آموزان هنگام ورود و خروج از مدرسه، با کارت دیجیتالی که در اختیار دارند، والدین خود را از ساعت آمد و رفت خود مطلع می سازند(ارسال SMS ازطریق سیستم اتوماسیون مدرسه). والدین دانش آموزان نیز می توانند با یک آموزش ساده به سیستم ارزشیابی مدرسه متصل شده و به این وسیله از وضعیت وروند پیشرفت تحصیلی فرزند خود آگاهی یابند. معمولاً در این مدارس روزانه در پایان ساعات کلاسی یک

  E-Mail از طرف مدرسه جهت آگاهی والدین از وضع تحصیلی فرزندانشان در آن روز، به آنها ارسال می شود.

‌ز) از آنجایی که پاره ای از فعالیت های مرسوم در مدارس دیگر، در این مدارس به کمک فناوری اطلاعات کاهش می یابد، کمیت و کیفیت تعاملات بین دانش آموزان، معلمان و والدین ارتقاء می یابد و در نتیجة هم افزایی یا سینرژی حاصل از تعاملات این سه گروه، امکان ایجاد شرایط یادگیری بهتر برای دانش آموزان فراهم می شود.

 


 

دانلود چارچوب مبانی نظری و فصل دوم تحقیق مدرسه هوشمند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مهر ۹۹ ، ۱۳:۰۳
احمد کاظمی
نقش مدرسه در پیشگیری کودک آزاری و غفلت

مربیان در طول هفته مدرسه در طول سال تحصیلی با کودکان سن مدرسه به طور روزانه می بینند و کار می کنند این واقعیت این متخصصان را در خط مقدم برای شناسایی سوء رفتار احتمالی کودک قرار می دهد این به نفع کودکان و نوجوانان است که مدارس ، آژانس های محلی رفاه کودکان و سازمان های محلی اجرای قانون به همکاری مشترک برای محافظت از جوانان بپردازند این نشریه به منظ

دانلود نقش مدرسه در پیشگیری کودک آزاری و غفلت

نقش مدرسه در پیشگیری کودک آزاری و غفلت
تحقیق روانشناسی
نقش مدرسه پیشگیری غفلت
کودک آزاری
پیشگیری از کودک آزاری
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 81 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 61

مربیان در طول هفته مدرسه در طول سال تحصیلی با کودکان سن مدرسه به طور روزانه می بینند و کار می کنند. این واقعیت این متخصصان را "در خط مقدم" برای شناسایی سوء رفتار احتمالی کودک قرار می دهد.

این به نفع کودکان و نوجوانان است که مدارس ، آژانس های محلی رفاه کودکان و سازمان های محلی اجرای قانون به همکاری مشترک برای محافظت از جوانان بپردازند. این نشریه به منظور کمک به مربیان در درک بهتر مسئولیت های قانونی خود در گزارش مشکوک سوء استفاده از کودک و بی توجهی به آنها و کمک به آنها در درک فرایند ارزیابی اولیه خدمات محافظت از کودکان ساخته شده است. علاوه بر این ، مقررات در قانون برای مدارس و شهرستانها برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات محرمانه گنجانده شده است تا به بهبود روابط بهتر کاری بین دو سیستم مربوطه کمک کند.

دانلود نقش مدرسه در پیشگیری کودک آزاری و غفلت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مهر ۹۹ ، ۱۲:۴۹
احمد کاظمی
مبانی نظری بی ثباتی ازدواج یا احتمال وقوع طلاق

مبانی نظری  یژوهش بی‌ثباتی ازدواج یا احتمال وقوع طلاق

دانلود مبانی نظری بی ثباتی ازدواج یا احتمال وقوع طلاق

مبانی نظری پژوهش بی ثباتی ازدواج یا احتمال وقوع طلاق
دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل doc
حجم فایل 46 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 29

توضیحات:

مبانی نظری یژوهش بی‌ثباتی ازدواج یا احتمال وقوع طلاق در 29 صفحه در قالب Word قابل ویرایش.

 

فهرست مطالب :

بی‌ثباتی ازدواج یا احتمال وقوع طلاق

مفهوم بی‌ثباتی ازدواج

عوامل مؤثر بر ثبات ازدواج یا بی‌ثباتی ازدواج

فرآیند تحول و تکوین خانواده در طول زمان و ارتباط آن با تغییرات رضایت زناشویی

پیامدهای اختلافات زناشویی والدین در کودکان:

جدول 3 – 2، تحقیقات انجام‌شده در مورد بی‌ثباتی ازدواج در ایران و خارج از کشور

منابع فارسی:

Refrences:

 

بخشی از متن :

بی‌ثباتی ازدواج[1] یا احتمال وقوع طلاق[2]

ازدواج یک پیمان مقدس است که تقریباً در میان تمام اقوام و ملل و تمام زمان‌ها و مکان‌ها وجود داشته است، به‌طوری‌که بیشتر ادیان بر این سنت دیرینه و نیاز زن و مرد تأکید داشته‌اند و تمامی زوجین خواهان ثباتی در ازدواج خود می‌باشند؛ ثبات ازدواج، فقدان مشکلات زناشویی نیست، بلکه حضور شور و اشتیاق، صمیمیت و تعهد است که ازدواج را سالم و بی‌عیب حفظ می‌کند تا اینکه علل طبیعی مانند مرگ یکی از همسران موجب فروپاشی آن شود (سانتراک[3]، بی تا؛ ترجمه فیروز بخت، 1384).

بی‌ثباتی ازدواج همراه مفاهیمی مانند ازهم‌پاشیدگی زناشویی[4]، قطع روابط زناشویی[5]، طلاق[6]، کیفیت زناشویی پایین و ترک ازدواج، استفاده‌شده است (بروان، سنتز، نوک و رایت[7]، 2006). می‌توان گفت که این موارد درعین‌حال که به هم مرتبط‌اند، مفاهیم متمایزی هستند. ازهم‌پاشیدگی زناشویی عمل قانونی انحلال یک ازدواج را به‌واسطه طلاق یا جدایی دائمی، تعیین می‌کند. به‌عبارت‌دیگر قطع روابط زناشویی، دربرگیرنده ازهم‌پاشیدگی عمدی از طریق طلاق یا جدایی و ازهم‌پاشیدگی غیر عمد از طریق مرگ است. کیفیت زناشویی پایین نیز، در مقایسه ارزش‌یابی کیفی از ازدواج سالم مشخص می‌شود. کیفیت زناشویی پایین درواقع درجه پایینی از سازگاری، رضایت پایین، ناخشنودی در یک رابطه و شاید عملکرد نابسنده زوج را نشان می‌دهد. کیفیت زناشویی پایین لزوماً بر تمایل بالا برای طلاق، جدایی یا ترک کردن رابطه دلالت نمی‌کند (بوث و ادوارز، 1985).

مفهوم بی‌ثباتی ازدواج

این اصطلاح برای مشخص کردن گرایش یک زوج به انحلال ازدواج دلالت دارد. بی‌ثباتی ازدواج در این تعریف دربرگیرنده سه حالت است که عبارت‌اند از: 1- یک وضعیت عاطفی (من چه احساسی درباره ازدواجم دارم).2- نگرانی‌های شناختی رابطه (من چه فکری درباره چگونگی نتیجه احساسم می‌کنم یا پشت احساس من چه فکری وجود دارد؟). 3- اعمال معین (من واقعاً درنتیجه احساسم و افکار متعاقب آن دست به چه اعمالی می‌زنم؟) (وایت، لوو و لوین[8]، 2009).

در تعریفی دیگر، مفهوم بی‌ثباتی ازدواج به‌عنوان گرایش زوج به طلاق اشاره دارد که این موضوع شامل دو حالت است:1- حالت شناختی (فکر کردن درباره این موضوع که آیا ازدواجشان در وضعیت دشواری قرار دارد یا فکر به وقوع پیوستن طلاق)2- حالت رفتاری (عملی که فرد درنتیجه احساسش و یا گفتگو با همسرش درباره طلاق انجام می‌دهد). درواقع بی‌ثباتی ازدواج زمانی مطرح است که یک عضو از زوج یا هر دو عضو زوج، درباره طلاق یا جدایی می‌اندیشند و یا اعمالی را انجام می‌دهند که به پایان رساندن ازدواج، گرایش دارد (بوث و ادوارز، 1985؛ بروان و همکاران، 2006).

به‌طورکلی مفهوم بی‌ثباتی ازدواج به‌عنوان قطب منفی از یک پیوستاری که تداوم و پیوستگی ازدواج را نشان می‌دهد، دیده می‌شود. اگر یک ازدواج باثبات و پایدار نیروهای زیادی دارد که هر عضو زوج را ملزم به باهم بودن می‌کند، یک ازدواج ناپایدار و بی‌ثبات نیروهای زیادی دارد که هر عضو زوج را در جهت جدا شدن از هم سوق می‌دهد (بوث، جانسون و ادوارز، 1983).

عوامل مؤثر بر ثبات ازدواج یا بی‌ثباتی ازدواج

در ازدواج‌های باثبات زن و شوهر پیوسته همدیگر را تمجید می‌کنند، لحن مثبت آن‌ها در صحبت‌هایشان با یکدیگر و در مورد یکدیگر، زندگی مشترکشان را پیش می‌برد، طرفین یکدیگر را دوست خود می‌دانند و در هنگام استرس و بروز مشکلات از یکدیگر حمایت می‌کنند، هیچ‌یک از طرفین اصراری برای قبضه‌ی قدرت ندارند و در این مورد معتقد به وجود تساوی هستند و همچنین زن و شوهرها در ازدواج‌های موفق باهم مشکلات را حل می‌کنند و در هنگام بروز اختلاف، هیجانشان را کنترل و باهم مصالحه می‌کنند (سانتراک، بی تا؛ ترجمه‌ی فیروزبخت، 1384).

به اعتقاد حسینی بیرجندی (1380) تشابهاتی برای ازدواج لازم است ازجمله: 1- هوش: اگر بهره هوشی و نه تحصیلات زوجین در یک ردیف یا نزدیک به هم باشد ثبات ازدواج بیشتر است.2- ارزش‌ها: اگر زن و شوهر درباره‌ی مسائل عقیدتی و مذهبی و ارزش‌های زندگی خانوادگی وحدت نظر نداشته باشد وجود اصطکاک میان آن‌ها حتمی است.3- علایق: اگر زن و شوهر در بسیاری از زمینه‌ها علایق مشترک داشته باشند، بی‌ثباتی ازدواج کمتر است.4- توقع از نظامات خانوادگی: زن و شوهر باید درباره وظایف و مسئولیت‌های یکدیگر در رابطه زناشویی وحدت نظر داشته باشند. طرز فکر افراد در این زمینه به دو نوع تقسیم می‌شود. بعضی از افراد در مورد وظایف و مسئولیت‌های زن و شوهر به‌طور سنتی فکر می‌کنند. بدین معنا که مدیریت داخلی منزل به عهده‌ی زن است و مرد نیز به‌عنوان مدیر بیرونی منزل، یا نان‌آور خانواده تلقی می‌شود. فردی که در این زمینه به‌طور سنتی فکر می‌کند باید با فردی ازدواج کند که با او هم‌فکر است اما در حال حاضر عده‌ای معتقد به‌تساوی حقوق بین زن و مرد هستند و وظایف و مسئولیت‌های مشابهی نیز برای آنان قائل می‌شوند. اختلافاتی که می‌تواند باعث عدم ثبات زندگی زناشویی شوند عبارت‌اند از: 1- میزان انرژی: اختلاف در میزان انرژی زن و شوهر در زمینه‌های مختلفی ازجمله معاشرت‌های اجتماعی، فعالیت‌های مذهبی، فعالیت مربوط به خانه و تفریحات نمایان می‌شود. 2- عادات شخصی: وقتی زن و شوهر عادت‌های شخصی متفاوتی داشته باشند ازجمله وقت‌شناسی، نظم و ترتیب و مسئولیت‌پذیری. 3- مهارت‌های کلامی: اگر یکی از زن و شوهر علاقه‌مند به گفتگو و دیگری خواهان سکوت باشد استرس فراوان ایجاد می‌شود. از عوامل دیگر در ایجاد بی‌ثباتی ازدواج خست، عصبانیت، دورویی، دروغ، پنهان‌کاری، پرخاشگری، خشونت، لجاجت، خودبینی و تحقیر دیگری و بی‌انضباطی می‌توان اشاره کرد. همچنین به نظر می‌رسد وضعیت نامساعد اقتصادی، عدم رضایت از مسائل جنسی، مشکلات روان‌شناختی زوجین و داشتن تصورات خیالی و کمال گرایانه از زندگی مشترک، در سازش با وظایف و مسئولیت‌های زندگی زناشویی اخلال ایجاد می‌کند و نهایتاً منجر به ناسازگاری می‌شود.

 


[1] Marital instability

[2] Divorce Probblity

[3] Santrac

[4] Marital dissolution

[5] Marital relationship disruption

[6] Divorce

[7] Brown, S. L., Sanchez, L. A., Nock, S.L., & Wright, J. D

[8] Waite, L. J., Luo, Y., & Lewin, A. C

دانلود مبانی نظری بی ثباتی ازدواج یا احتمال وقوع طلاق

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ مهر ۹۹ ، ۱۰:۱۷
احمد کاظمی

ترجمه مقاله مبارزه با فساد، یارانه های دولتی و بازده سرمایه گذاری
 

ترجمه مقاله مبارزه با فساد، یارانه های دولتی و بازده سرمایه گذاری در 36 صفحه فارسی ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی


مشخصات فایل
 

تعداد صفحات 36
حجم 2452 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی حسابداری


توضیحات کامل
 

ترجمه مقاله مبارزه با فساد، یارانه های دولتی و بازده سرمایه گذاری در 36 صفحه فارسی ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی

 

عنوان فارسی :

مبارزه با فساد، یارانه های دولتی و بازده سرمایه گذاری

عنوان انگلیسی :

          Anti-corruption, government subsidies, and investment efficiency

 

تعداد صفحات فارسی : 36 صفحه ورد قابل ویرایش

سطح ترجمه : خوب

 

بخشی از ترجمه :

چکیده:

مسئله فساد در توسعه اجتماعی و اقتصادی به مدت طولانی مورد توجه دانشگاهیان و متخصصان بوده است. برای بررسی این موضوع در چین، هجدهمین کنگره ملی حزب کمونیست چین یک سیاست جدید ضد فساد را بنیان نهاد. در این مقاله، تاثیر سیاست ضد فساد تصویب شده بر بازده سرمایه گذاری شرکت های یارانه ای (یارانه بگیر) از منظر یارانه های دولتی را بررسی می کنیم. ما دریافتیم که یارانه های دولتی تأثیر معنادار مثبتی بر رفتار سرمایه گذاری بیش از حد شرکت ها دارند و همچنین انجام برنامه های ضد فساد توسط دولت، رفتار سرمایه گذاری بیش از حد شرکت های یارانه ای دولتی را تحت تأثیر قرار داده است. علاوه بر این، ما دریافتیم که سیاست ضد فساد در محدود کردن سرمایه گذاری بیش از حد شرکت های دولتی یارانه ای موثر تر از شرکت های غیر دولتی است. در این مطالعه به بررسی تاثیر سیاست های ضد فساد در سرمایه گذاری های بیش از حد ناشی از یارانه های دولتی می پردازیم و تحقیقات مربوط به بازده سرمایه گذاری را غنی می کنیم. ما همچنین برای تحقیقات بیشتر در زمینه سیاست های ضد فساد در سطوح کلان بازار و شرکت های کوچک حمایت تجربی ارائه می دهیم. یافته ها نشان می دهد نیاز به ایجاد مشارکت های جدید بین دولت و شرکت ها برای توزیع  منطقی منابع سازمانی و رشد توسعه پایدار و سالم اقتصاد ملی است.
 

Abstract

The problem of corruption in socio-economic development has long been a focus of academics and practitioners. To address this concern in China, the 18th National Congress of the Communist Party of China instituted a new
anti-corruption policy. In this paper, we examine the impact of this recentl  enacted anti-corruption policy on the investment efficiency of subsidized enterprises from the perspective of government subsidies. We conclude that government subsidies have a significant positive impact on the overinvestment behavior of enterprises and that the anti-corruption work done by the government has effectively restrained the excessive investment behavior  government-subsidized enterprises. Further, we find that the anti-corruption policy is more effective in restricting overinvestment in subsidized stateowned enterprises than in non-state-owned enterprises. We examine the impact of the anti-corruption policy on excessive investment caused by government subsidies and enrich the body of research related to investment efficiency
We also provide empirical support for further research on the anticorruption policy at the macro-market and micro-enterprise levels. The findings highlight the need to establish new cooperation between government and enterprises, to rationalize the distribution of administrative resources,
and to promote the sustained and healthy development of the national economy.

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ مهر ۹۹ ، ۱۲:۴۵
احمد کاظمی

پاورپوینت نظریه کلاین درباره روابط موضوعی
 

پاورپوینت نظریه کلاین درباره روابط موضوعی در 23 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی


مشخصات فایل
 

تعداد صفحات 23
حجم 4066 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی پاورپوینت


توضیحات کامل
 

پاورپوینت نظریه کلاین درباره روابط موضوعی در 23 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی

 

 

فهرست مطالب

مقدمه

زندگینامه ملانی کلاین

آشنایی با روان تحلیل گری

توجه ملانی کلاین به بازی‌ها در کودکان

روابط موضوعی

مواضع روحی کودک در نظریه ملانی کلاین

موضع پارانوئید-اسکیزوئید

موضع افسرده وار

 

بخشی از متن

مقدمه

ملانی کلاین از جمله نظریه پردازان مهم در حوزه روانکاوی است که به بازسازی زندگی درونی از طریق تحلیل کودکان خردسال پرداخت. او از شاگردان زیگموند فروید بود و نظریات وی در ارتباط با روان تحلیلگری کودکان و دیدگاهی که در زمینه توجه به بازی‌های کودکان مطرح کرده است؛ همچنان یکی از دیدگاه‌های مهم در روانشناسی کودک می‌باشد. همچنین کلاین از نخستین نظریه پردازان در زمینه روابط موضوعی است که به ارتباطات کودک به‌ویژه در سال‌های اولیه زندگی با دیگران اشاره دارد. در واقع او بیان کرد که کودکان احساسات و تجربیاتی که از نخستین روابطشان به دست می‌آورند را در آینده به‌تمامی موارد تعمیم خواهند داد. در کنار این مسئله او به بیان دو نوع اضطراب در کودکان پرداخت. با این حال با توجه به تاثیر نظریه کلاین در روانشناسی کودک در ادامه به بررسی بیشتر آن خواهیم پرداخت.

 زندگینامه ملانی کلاین

ملانی کلاین در سال 1882 میلادی، در یک خانواده یهودی در وین اتریش به دنیا آمد. او چهارمین و آخرین فرزند خانواده بود و برخلاق خانواده‌اش اعتقاد چندانی به مسائل مذهبی نداشت. ملانی کلاین در زندگی بارها شاهد مرگ عزیزانش بود. وی در 9 سالگی خواهر و در 20 سالگی برادرش را از دست داد. پس از مرگ برادر، ملانی کلاین در 21 سالگی با آرتور کلاین ازدواج کرد. حاصل این ازدواج سه فرزند بود.

خانواده جدید کلاین، به دلیل شرایط شغلی همسرش دائماً در حال مهاجرت در مناطق مختلف اروپا بودند و این موضوع باعث شد تا ملانی کلاین برخلاف میلش نتواند در رشته پزشکی تحصیل کند چرا که آن‌ها در هیچ شهری، برای مدت طولانی ساکن نمی‌شدند. نهایتا با اقامت آن‌ها دربوداپست بود که ملانی کلاین فرصت پیدا کرد تا به علاقه‌مندی‌های خود رسیدگی کند و در این بین با روان تحلیلگری آشنا شد. ملانی کلاین نهایتاً در سال 1960 میلادی و در سن 78 سالگی، در شهر لندن از دنیا رفت.

و ...


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ مهر ۹۹ ، ۱۳:۱۳
احمد کاظمی